کشتی آزاد جام علی اف، راهیابی مقصودی و ابراهیمی به مرحله نیمه نهایی

به گزارش مجله سرگرمی، مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جام علی علی اف از ظهر امروز در شهر کاسپیسک جمهوری داغستان روسیه در حال برگزاری است.

کشتی آزاد جام علی اف، راهیابی مقصودی و ابراهیمی به مرحله نیمه نهایی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج کشتی گیران کشورمان تا به امروز به شرح زیر است:

در وزن 70 کیلوگرم امیرحسین مقصودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر یاند یاندیف از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل امام گانیشوف از روسیه با نتیجه 4 بر 4 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محمدمهدی یگانه جعفری هم پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر آسومیدین حسن اف از ازبکستان را شکست داد. وی در دور بعد مقابل ویکتور راسادین از روسیه با نتیجه 5 بر یک باخت و باید منتظر راه یابی این کشتی گیر به دیدار فینال باشد تا وی هم بتواند به کار خود در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن 92 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی و ارشک محبی در دور نخست استراحت کردند. این دو کشتی گیر در دور دوم به مصاف هم رفتند که ابراهیمی با نتیجه 5 بر 2 و ضربه فنی محبی را مغلوب کرد. وی در دور سوم ب یوری ایوانوف از روسیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

گروه ابان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 149362

به "کشتی آزاد جام علی اف، راهیابی مقصودی و ابراهیمی به مرحله نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد جام علی اف، راهیابی مقصودی و ابراهیمی به مرحله نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید