معرفی بهترین و امن ترین تفریحات برای بچه ها در جزیره کیش

به گزارش مجله سرگرمی، جزیره کیش مقصدی پر هوادار و جذاب برای بسیاری از گردشگران ایرانی محسوب می گردد که در تمامی فصل ها میزبان مسافرانی از سراسر ایران است.

معرفی بهترین و امن ترین تفریحات برای بچه ها در جزیره کیش

مراکز و تفریحات کیش به حدی زیاد هستند که هیچوقت از رفتن به این جزیره زیبا خسته نخواهید شد و به راحتی با خرید پرواز تهران کیش در هر موقع از سال می توانید به همراه خانواده خود به این جزیره سفر کنید.

یکی از مهمترین دغدغه ها و مشکلاتی که خیلی از گردشگران در سفر به کیش با آن روبرو هستند این است که چگونه به همراه بچه ها به این جزیره سفر نمایند تا هم بچه هاشان از سفر لذت ببرند و تجربه های لذت بخش کسب نمایند و هم عظیمسالان و بقیه افراد خانواده از امکانات تفریحی جزیره نهایت استفاده را ببرند. ممکن است در نگاه اول این موضوع به نظر شما کمی پیچیده باشد اما نگران نباشید، این جزیره برای تمامی سنین و سلیقه ها از امکانات تفریحی و گردشگری مناسبی برخوردار است و ما در اینجا می خواهیم به چند نمونه از تفریحاتی که بسیار مناسب بچه ها است و حتی ممکن است برای خودتان هم جذاب باشد بپردازیم.

شهربازی هایلند مکانی برای تفریح و شادی بچه ها

یکی از محبوب ترین مجموعه های تفریحی، شهربازی هایلند کیش است که برای تمام سنین از بچه ها و نوجوانان تا عظیمسالان مناسب است و دستگاه های بازی متنوع، مدرن و پیشرفته ای دارد که باعث می گردد هیجان و شادی را برای شما و اعضای خانواد ه تان به ارمغان بیاورد. اگر می خواهید برای بچه ها خود در کیش به دنبال تفریح باشد یکی از بهترین گزینه ها شهربازی هایلند است. در این مجموعه فضایی به عنوان شهربازی سرپوشیده با تفریحات متنوعی در نظر گرفته شده است که برای بچه ها جذابیت بسیار زیادی دارد. گفتنی است که با وجود مدیریت و پرسنل خوب مجموعه هایلند، شما حتی می توانید بچه هاتان را به آن ها سپرده و با خیال راحت به خرید و یا برنامه های دیگرتان بپردازید. تعدادی از بازی های مناسب بچه ها در این شهربازی به توضیح زیر است:

  • سافت پلی، چرخ و فلک و وسایل فکری ویژه بچه ها
  • دستگاه بازی های مناسب برای بچه ها به همراه جایزه
  • دستگاه های بازی های رایانه ای جایزه دار
  • ماشین های کوبنده
  • راه رفتن روی آب با رینگ بال
  • شبیه ساز تیراندازی
  • پلی استیشن
  • ترامپولین کودک
  • سینما هفت بعدی

ماسه بازی در پارک ماسه کیش

یکی از بهترین و ارزان ترین تفریحات برای بچه ها تان ماسه بازی است. پارک بازی ماسه در کیش و میدان مرجان واقع شده است و به شما این فرصت را می دهد تا فرزندان دلبندتان را به این فضا برده و به آن ها اجازه دهید از امکانات و بازی های آن جا بهره ببرند. جالب است بدانید ماسه بازی یکی از شیوه های طبیعی یادگیری است. کودک از راه ماسه بازی تجربه آزمایش و کسب نتیجه می نماید، ماسه بازی درکودک قدرت ابداع، ابتکار و تمرکز را پرورش می دهد و او را درکشف رابطه میان آن چه پیرامون اوست کمک می دهد.

پارک دلفین ها و باغ پرندگان کیش

یکی از جاذبه های پرطرفدار و جذاب برای خانواده ها در کیش، پارک دلفین ها و باغ پرندگان و خزندگان آن است. این پارک در جنوب شرقی جزیره واقع شده است و علاوه بر بخش دلفین ها، قسمت های هیجان انگیزی و جذاب دیگری مثل باغ پرندگان، آکواریوم با گونه های دریایی متفاوت و فراوان، تونل خزندگان، گونه های گیاهی خاص و دیدنی و … را در خود جای داده است. مسلما بازدید از این حیوانات و تماشای آن ها از نزدیک و ارتباط با آن ها برای بچه ها بسیار جذاب و حتی مفید است. پس در سفر خود به جزیره کیش اگر کودک به همراه دارید حتما از این پارک بازدید کنید.

سفر به دنیای زیر آب با کشتی آکواریوم کیش

سواری بر کشتی آکواریوم یا کشتی کف شیشه ای یا قایق با پنجره ها و کف شیشه ای از جذاب ترین تفریحات گردشگران در جزیره تفریحی کیش است. بسکمک از کسانی که با تهیه بلیط هواپیما به کیش می فرایند به همراه خانواده خود به این تفریح نیز می پردازند. همانطور که گفتیم کشتی آکواریم یک تفریح سرگرم نماینده است که می توان آن را با خانواده و دوستان تجربه کرد. در این کشتی کف و پنجره ها از جنس شیشه های مستحکم ساخته شده است به گونه ای که می توانید تا عمقی حدود دو و نیم متر زیر دریا بروید و از درون کشتی، انواع آبزیان، مانند گونه های مختلف ماهی، مرجان ها، لاک پشت ها، ستاره دریایی و دنیای زیر آب را ببینید. مطمئنن این تفریح یکی از مورد علاقه ترین بخش های سفر برای بچه ها می گردد. جذابیتی که جانوران دریایی و ماهی ها برای بچه ها دارند، بسکمک از بچه ها را شادمان می نماید.

خانه کودک در مجموعه سافاری کیش محلی برای نگهداری بچه ها

در مجموعه پارس سافاری کیش، بازی های زیادی برای بچه ها و خانواده ها وجود دارد و این مجموعه آن قدر عظیم است که هر بازی پر هیجانی و یا آرامی را در آن می توانید تجربه کنید. تعدادی از این بازی ها شامل استوانه جادویی، بانجی ترامپولین، شتر سواری، موتور atv و … که در بسکمک از موارد بسکمک از بچه ها هم می توانند از این تفریحات به همراه خانواده استفاده نمایند و خوش بگذرانند. البته بعضی از بخش ها و بازی های مجموعه سافاری برای بچه ها مناسب نیست و به منظور حل این مشکل خانه کودک آفتابگردان کیش در مجموعه سافاری احداث شده است تا زمانی که عظیمسالان قصد استفاده از تفریحات مجموعه را داشتند بتوانند با خیال راحت بچه ها خود را به این مرکز مجهز بسپارند. این خانه بازی کودک با مربیان مجرب و حرفه ای محلی برای نگهداری از بچه ها است و در این خانه مربیان با بچه ها به بازی و تفریح مشغول می شوند. در نتیجه مجموعه پارس سافاری کیش یکی از مکانهایی است که تفریحات کیش را می توان به صورت گروهی انجام داد و اگر کودک همراه خود دارید با خیال راحت می توانید سافاری کیش را برای تفریح انتخاب کنید.

اوشن پارک مکانی هیجان انگیز برای بچه ها

پارک آبی اوشن عظیمترین پارک آبی روباز ایران است که یکی از هیجان انگیز ترین و بهترین تفریحات کیش محسوب می گردد. تم پارک آبی به صورت رنگارنگ و فانتزی است که در قالب اشکال کارتونی ساخته شده است و به همین دلیل برای تمامی سنین مخصوصا بچه ها می تواند خیلی جذاب باشد. سرسره، سواری ها و رایدهای مختلف پارک آبی اوشن موجب شده اند که تمامی گردشگران با هر سلیقه ای بتوانند در این پارک آبی لذت ببرد. بعضی رایدها یا سواری های آن مهیج و دلهره آور هستند و برای کسانی که به دنبال افزایش آدرنالین خود هستند مناسب است و بعضی دیگر آرام اند و بعضی دیگر تلفیقی از این دو هستند. قسمت هایی از این پارک وجود دارد که برای فرزندانتان بسیار مناسب است و از امنیت کافی هم برخوردار است. بنابراین بچه ها نیز در این پارک می توانند از بازی های آبی مخصوص خود که بسیار هیجان انگیز است، بهره مند شوند خاطره بسیار لذت بخشی در ذهنشان ثبت گردد.

بازی کردن در سواحل تمیز جزیره کیش

یکی از بهترین تفریحات در جزیره کیش قدم زدن در سواحل آن و بازی و ماجراجویی به همراه بچه ها است. راه های زیادی وجود دارد که بتوانید بچه هاتان را در سواحل سرگرم کنید و باعث شوید آن ها از سفری که دارند بسیار لذت ببرند. شما می توانید به همراه فرزندتان به شن بازی در ساحل بپردازید و به او مهارت پرورش خلاقیت را بدین وسیله آموزش دهید و یا می توانید در ساحل به دنبال صدف و اجسام زیبا باشد و با آن ها، احجامی که با شن ساخته اید را تزئین و زیباتر کنید. بازی با شن های نزدیکتر به دریا و ترکیب شن و آب می تواند حس فوق العاده ای را برای بچه ها به وجود بیاورد. نکته بسیار مهم این است که در هنگام بازی بچه ها در ساحل به هیچ عنوان آن ها را تنها نگذارید و همواره مراقب آن ها باشید.

این ها مجموعه ای از تفریحات متنوع جزیره کیش هستند که می تواند برای خانواده هایی که با خرید بلیط لحظه آخری از safarmarket.com/flights/last-second به کیش سفر می نمایند، جذاب باشد.

گروه ابان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 132195

به "معرفی بهترین و امن ترین تفریحات برای بچه ها در جزیره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین و امن ترین تفریحات برای بچه ها در جزیره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید