مسائل آب شرب 12 هزار روستایی در نیشابور به سرانجام رسید

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- عملیات آب رسانی به 19 روستای شهرستان نیشابور با اعتباری حدود90 میلیارد ریال به خاتمه رسید.

مسائل آب شرب 12 هزار روستایی در نیشابور به سرانجام رسید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب نیشابور اظهارکرد: عملیات آب رسانی به 19 روستای شهرستان نیشابور با اعتباری حدود90 میلیارد ریال به پایان رسید.

علیرضا اخویان اضافه نمود: این روستاها شامل کلاته باغ، قوش آغل، غار، دربهشت، فرخک، بوژمهران، حمیدآباد، بوژآباد، تحت منظر، فوشنجان، چناران، عبدل آباد، رود، بشرآباد، همایی، مهدی آباد، بیدخان و بحرودی می شود .

وی بیان نمود: با اتمام این پروژه ها مشکل قطعی، کم فشاری و کیفیت آب شرب اهالی این روستاها به خصوص در تابستان حل شد و در سال آینده شاهد مسائل ایجاد شده برای روستاییان مانند سال های قبل در این روستاها نخواهیم بود.

اخویان با اشاره به اقدامات اجرا شده در این پروژه ها ادامه داد: حفر و تجهیز سه حلقه چاه با دبی 34 لیتر بر ثانیه، احداث هزار و 550 متر مکعب مخزن ذخیره، اجرای 36 هزار و 900 متر خط انتقال، سه هزار و 100 متر اصلاح شبکه و 46 هزار متر توسعه شبکه توزیع و ساخت یک باب ایستگاه پمپاژ از اقدامات اجرا شده برای به پایان رسیدن این طرح ها بوده است.

وی با بیان این که این طرح ها از سال 95 آغاز و طی سه فاز اجرا شده است شرح داد: با افتتاح این پروژه ها 12 هزار و 429 نفر در قالب سه هزار و 767 خانوار از جمعیت روستایی شهرستان نیشابور با توسعه و تقویت شبکه و منابع آب شرب از نعمت آب شرب بهداشتی مناسب در تمام طول سال بهره مندشدند.

گروه ابان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 124821

به "مسائل آب شرب 12 هزار روستایی در نیشابور به سرانجام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل آب شرب 12 هزار روستایی در نیشابور به سرانجام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید