سجادی: المپیک می تواند نقطه عطفی در زندگی ورزشکاران باشد، باید یک تیم باشیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو گفت: اساس کاروان ایران، ورزشکاران هستند و همه برای موفقیت این قشر کوشش می نمایند.

سجادی: المپیک می تواند نقطه عطفی در زندگی ورزشکاران باشد، باید یک تیم باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، نصرالله سجادی در مراسم تقدیر از سهمیه داران المپیک توکیو گفت: سی و دومین دوره المپیک از سوم مرداد سال آینده در توکیو شروع می گردد. این برای دومین بار است که ژاپن میزبان المپیک می گردد. ورزشکاران ایران از 1948 به بعد در همه دوره های المپیک به جز دو دوره شرکت نموده اند.

وی اضافه نمود: ژاپن بیشترین سهم را در برگزاری المپیک های تابستانی و زمستانی داشته است و این کشور را باید پایتخت بازی های المپیک در قاره آسیا بدانیم. هر دوره المپیک نسبت به دوره قبلی با تغییرات روبرو بوده است. در این دوره پنج رشته به برنامه بازی ها اضافه شده و 11090 ورزشکار حضور خواهند داشت. تا امروز توانسته ایم سهمیه خوبی کسب کنیم. بسکتبال برای دومین بار سهمیه گرفته و تیم والیبال هم بیش از 80، 90 درصد شانس دارد. سایر رشته ها نیز باید مسابقات خود را برگزار نمایند. امیدواریم تعداد سهمیه ها نسبت به دوره قبل بیشتر باشد.

وی توضیح داد: به نظرم حضور در المپیک یک افتخار است و زحمات زیادی برای حضور یک ورزشکار در المپیک کشیده می گردد. ما پیش بینی نموده ایم که چهار دوره خاص ورزشکاران برای شما درباره مسائل مختلف برگزار کنیم. امیدواریم این بار با هماهنگی بیشتری در المپیک شرکت کنیم. اساس کاروان ایران، ورزشکاران هستند و همه برای پیروزیت این قشر کوشش می نمایند. ستاد عالی بازی پیش بینی پرداخت یاری هزینه را به ورزشکاران کسب سهمیه المپیک را نموده است تا به ورزشکاران یاری گردد که این مبلغ، علاوه بر حقوقی است که در فدراسیون ها داده می گردد. همچنین این یاری هزینه برای سرمربیان و مربیان نیز وجود دارد.

سجادی گفت: المپیک می تواند نقطه عطفی در زندگی ورزشکاران باشد. ممکن است یک ورزشکار فقط یک بار فرصت حضور در المپیک را پیدا کند. پس ارزش دارد که همه تمرکز خود را بر روی این بازی ها بگذارید.

وی مطرح کرد: المپیک نقطه اوج زندگی یک ورزشکار است و هیچ رویدادی مثل المپیک بیننده ندارد. این موضوع در ایران هم صدق می نماید. هیچ کسی به اندازه ورزشکاران نمی توانند از خودشان مراقبت نمایند. قرار نیست هر کسی که قبلاً قهرمان المپیک و دنیا بوده، اینجا هم پیروز باشد. پس ورزشکاران باید کوشش خود را به حداکثر برسانند. فرصت کمی باقی مانده و انشالله که در این بازی ها پیروز باشیم. شعار ما این بار این است که باید یک تیم باشیم و سعی باید کرد که همدلی داشته باشیم تا اتفاقات خوبی رخ بدهد.

گروه ابان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 65801

به "سجادی: المپیک می تواند نقطه عطفی در زندگی ورزشکاران باشد، باید یک تیم باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: المپیک می تواند نقطه عطفی در زندگی ورزشکاران باشد، باید یک تیم باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید