اسکات آدکینز با کیانو ریوز همراه می گردد، بازی در جان ویک 4

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران-اسکات آدکینزبازیگر رزمی کار انگلیسی در حال مذاکره است تا به گروه بازیگران جان ویک 4 افزوده گردد.

اسکات آدکینز با کیانو ریوز همراه می گردد، بازی در جان ویک 4

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ددلاین، مذاکره برای پیوستن اسکات آدکینز به فیلم جان ویک 4 در جریان است.

این فیلم که کار فیلمبرداری اش به تازگی آغاز شده کیانو ریوز را بار دیگر در نقش ویک همراه خود دارد. دونی ین، رینا ساویاما و شمیر اندرسن هم در گروه بازیگران فیلم هستند و چاد استاهلسکی بار دیگر روی جایگاه کارگردانی می نشیند.

این فیلم قرار است 27 ماه می 2022 راهی سینماها گردد. شی هاتن و مایکل فینچ فیلمنامه آن را نوشته اند.

آدکینز که به تازگی در فیلم کمدی اکشن نتفلیکس با اسم شیفت روز در برابر جیمی فاکس، دیو فرانکو و مگان گود بازی نموده، برای بازی در نقش مبارز زندانی روسی در فیلم شکست ناپذیر 2: آخرین پایمرد و دنباله های آن شکست ناپذیر 3: رستگاری، بویکا: شکست ناپذیر شناخته می گردد. وی در سری فیلم های نینجا هم بازی نموده و در سرباز جهانی: روز حساب جایگزین ژان کلود ون دام، به اسم نقش اصلی شد.

این بازیگر و رزمی کار سرشناس انگلیسی بیشتر برای بازی در فیلم های اکشنِ-رزمی فیلم ویدئویی شناخته می گردد و بعلاوه در آدمکش آمریکایی، دکتر استرنج، گریمسبای، افسانه هرکول، گرگ مبارز و ایپ من 4: نهایی نقش آفرینی نموده است.

گروه ابان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 150230

به "اسکات آدکینز با کیانو ریوز همراه می گردد، بازی در جان ویک 4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکات آدکینز با کیانو ریوز همراه می گردد، بازی در جان ویک 4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید